HiX draagt al jaren bij aan de verbetering van de gezondheidszorg. Bleven registraties en inzagemogelijkheden voorheen voornamelijk binnen de muren van een losse afdeling, door ons geïntegreerde ZIS/EPD kan iedere zorgverlener op iedere plek, op ieder device gegevens registreren en inzien. Bovendien kan informatie optimaal worden gedeeld met iedereen die een behandelrelatie heeft met de patiënt. Binnen de eigen zorgorganisatie, maar ook met andere zorgorganisaties. Daardoor wordt de zorg perfect op de patiënt afgestemd, zonder onnodig tijdverlies.

Certificering en accreditaties

Om kwalitatief goede zorg te kunnen leveren, zijn een kwalitatief goed ZIS/EPD en maximale patiëntveiligheid een randvoorwaarde. HiX is gecertificeerdvolgens de strengste normen en stelt u als zorgorganisatie in staat om ook aan de strengste eisen te voldoen. Wij helpen u graag bij het behalen van diverse accreditaties.

Kwaliteit

Dagelijks werkt een team van ruim 900 ICT- en zorgspecialisten aan kwaliteitsbehoud en –verbetering van HiX. We zorgen dat HiX te allen tijde gehoor geeft aan alle wetten, regels en richtlijnen en voegen daar de meest innovatieve gebruiksmogelijkheden aan toe. Daarbij leggen we ons oor altijd te luister op de werkvloer. Deze input gebruiken we ter verbetering van ons product.

Prestatie-indicatoren

Met HiX leggen uw zorgprofessionals tijdens hun werkproces (vaak ongemerkt) belangrijke prestatie-indicatoren vast. Zo kunt u naar verzekeraars aantonen dat u de allerhoogste kwaliteit levert en heeft u zelf alle verbeterpunten direct in kaart. Uw patiënten leveren ook zelf een bijdrage aan de kwaliteit van uw zorg. Door geïntegreerde (P)ROM-lijsten delen zij hun ervaringen over de zorg die u als organisatie biedt.

Meer weten?

Wenst u meer informatie? Wij helpen u graag verder!

Contacteer ons